تبلیغات در اشکان تهویه

هزاران بازدید کننده سایت ما در روز به دنبال خدمات شما هستند وظیفه ما معرفی شما به آنهاست
از رقیبان عقب نمانید



سایت اشکان تهویه مرجعی است برای کسانی که بدنبال آموزش ، آگاهی از امکانات و خصوصیات برند های مختلف ، عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی و تاسیساتی هستند
از این رو ، شما مطمئن میشوید که فقط مخاطبان اصلی شما بنر های تبلیغاتی شما را خواهند دید و از صرف هزینه های گزاف و تبلیغ در سایت های غیر مرتبط راحت میشوید


چگونگی نمایش آگهی


کلاس A بنرها و تصاویر تبلیغاتی در اندازه (90 پیکسل عرض و 728 پیکسل در طول)

نمونه سایز بنر



کلاس B  بنرها و تصاویر تبلیغاتی در اندازه (120 پیکسل عرض و 240 پیکسل در طول)

نمونه سایز بنر



کلاس C  بنرها و تصاویر تبلیغاتی در اندازه (80 پیکسل عرض و 160 پیکسل در طول)


نمونه سایز بنر



کلاس E  ارسال نوتیفکشن از طریق نرم افزار های اندروید به تعداد 5000 نصب فعال


در بازه های زمانی مورد نظر شما نمایش داده خواهند شد

تعرفه نمایش آگهی

جدول تعرفه نمایش آگهی در سایت اشکان تهویه

کلاس

سایز بنر

مدت نمایش(روز)

تعداد آگهی قابل نمایش

تعرفه آگهی به تومان

A

90*728

30

2 آگهی

100.000

B

120*240

30

نامحدود

30.000

C

80*160

30

نامحدود

10.000

E

-

یکبار

( تایم زنده ماندن تا یک ماه)

نامحدود

50.000

اگر سرویسکارید با پرداخت ماهیانه فقط   5000  تومان تبلیغ وشماره تلفن شما در سایت نمایش داده خواهد شد


مشخصات بنرها


 
حداکثر حجم قابل قبول برای بنرها 100 کیلوبایت  (100KB)  می‌باشد.

بنرها میتواند فقط در فرمت تصویر GIF یا  JPG  باشند.



نحوه پرداخت


پس از انتخاب کلاس تبلیغات مبلغ آنرا به شماره حساب 11120873  بانک رفاه به نام علیرضا حدادی پناه واریز نمایید و تاریخ، کد شعبه، میزان مبلغ واریز شده و شماره سند (فیش واریزی) را همراه بنر (تصویر آگهی) و لینک مرتبط با آگهی به ایمیل atkh.iran@gmail.com  و یا در تلگرام به  @servickar ارسال نمایید.

جهت واریز اینترنتی (ساتنا یا پایا) نیز میتوانید از شماره شبا IR66013000000000011120873  استفاده کنید و مشخصات واریزی و نام واریزکننده را ارسال نمایید.


همچنین می‌توانید مبلغ آگهی را از طریق شماره کارت   5894631805222916 بانک رفاه به نام علیرضا حدادی پناه واریز نمایید و تاریخ واریز، میزان مبلغ واریز شده و شماره کارت واریز کننده  را همراه بنر و لینک مرتبط با آگهی به ایمیل اشاره شده ویا در تلگرام به  @servickar ارسال نمایید.

توجه کنید مشخصات واریزی را نهایتاً تا 7روز پس از واریزی به اطلاع ما رسانده و تایید آنرا دریافت کنید در غیر اینصورت سایت هیچ مسولیتی برای بررسی و تایید واریزی شما نخواهد داشت.

همچنین توجه داشته باشید که واریز مبلغ آگهی به معنای قبول قوانین سایت و تایید نهایی سفارش آگهی است بنابراین حتما قبل از واریز مبلغ شرایط و قوانین جذب آگهی را مطالعه فرمایید.

 قوانین و شرایط جذب آگهی

   
از پذیرش آگهی سایتهای غیر مرتبط و همچنین مغایر با قوانین کشور ایران معذور هستیم.
   
نمایش و درج آگهی پس از واریز وجه و هزینه تبلیغات در حساب موردنظر سایت درج شده دربالا انجام پذیر خواهد بود.
درصورت تغییر در ماهیت سایت آگهی دهنده در زمان نمایش آگهی (مانند راهنمایی بازدیدکنندگان به یک سایت دیگر) بدون هماهنگی و یا هر موردی که به نحوی سوء استفاده از تبلیغات باشد نمایش آگهی بلافاصله و بدون اخطار قطع خواهد شد.
هر آگهی(بنر) تنها میتواند یک لینک به سایت مد نظر سفارش دهنده آگهی داشته باشد.
طراحی بنر بر عهده سفارش دهنده میباشد و در صورت نیاز آماده همکاری جهت طراحی بنر میباشیم که هزینه آن بصورت مجزا محاسبه خواهد شد.
در صورتی که دستور قضائی یا اخطاری توسط  نهادهای ناظر ( نهاد قضایی، انتظامی  یا وزرات ارشاد)  نسبت به حذف یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود آگهی فوق از سایت حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.
واریز یا پرداخت وجه به معنای قبول کلیه قوانین سایت و تایید نهایی سفارش برای نمایش آگهی است.وجه واریزی پس از شروع نمایش آگهی به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی عودت داده نخواهد شد.همچنین آگهی دهنده موظف است بنر خود را دقیقا مطابق مشخصات و قوانین مشخص شده در سایت تهیه و ارسال نماید.مشکلات فنی سایت آگهی دهنده مسئولیتی برای اشکان تهویه نخواهد داشت و همچنین در صورتی که به هر دلیلی از جمله تخطی از قوانین سایت یا درخواست مراجع ذیصلاح نمایش آگهی متوقف شود مسئولیتی بر عهده اشکان تهویه نبوده و آگهی دهنده مسئول هرگونه ضرر و زیان خواهد بود.