کدخطا E8 درپکیج لورچ

کدخطا E8 درپکیج لورچ


کمبود فشار آب در پکیج

عیب یابی lorch


دریافت
عنوان: راهنمای نصب وسرویس پکیج لورچpdf
حجم: 1.56 مگابایت
توضیحات: دانلود کامل فایل pdfارور های پکیج لورچ

کدخطا E15 درپکیج لورچ

کد خطاE13 درپکیج لورچ

کد خطا E10 درپکیج لورچ

کدخطا E8 درپکیج لورچ

کد خطا E6 درپکیج لورچ

کد خطاE5 درپکیج لورچ

کد خطا E4 درپکیج لورچ

کد خطای E3 در پکیج لورچ

کد خطای E2 در پکیج لورچ

کد خطای E1 در پکیج لورچ

  • علیرضا حدادی
تعمیرپکیج تهران1 تعمیرپکیج تهران1 تعمیرکار شبانه روزی اشکان تهویه  عیب یابی پکیج تبلیغات در اشکان تهویه
شاپور

خیلی راضیم از پکیج لورچ ممنونم از سازندش دست ب خاک بلا بزنین براتون طلا بشه 

لورچ بی مصرف و پر ایراد هست . مدام خطای E08 میده

بهراد

پکیج لورچ =دردسر آشغال 

مادی

واقعا ناراضی هستیم ازین پکیج نه به درستی ابو گرم میکنه و هر دقیقه ام‌نیاز به تعمیرات داره

حسن

لورچ بدترین پیج ایران و شاید هم دنیاست و بوتان بهترین است من تجربه خودم را گفتم چون هم از بوتان استفاده کردم وهم از لورچ دارم استفاده میکنم اشغال درمقابل لورچ ارزشمندهست لورچ مثل لوازم چینی یکبارمصرف هست میتونی یکسان بدون اشکال و یا باکمی اشکال ازش استفاده کنید بعد باید بازکنید بندازید دور وگرنه هرسال هم هزینه خواهید کرد وهم سرما خواهید کشید 

اکبری علیرضا

سلام چرا اینقدر ایراد سر پکیج لورچ میزارین من خودم سال 93 خریدم وتا الان هیچ ایرادی نداشته  فقط باید بدرستی استفاده بشه کمبود فشار آب و تنظیم نادرست ایراد اصلی در پکیج میباشد

اکبری علیرضا

سلام چرا اینقدر ایراد سر پکیج لورچ میزارین من خودم سال 93 خریدم وتا الان هیچ ایرادی نداشته  فقط باید بدرستی استفاده بشه کمبود فشار آب و تنظیم نادرست ایراد اصلی در پکیج میباشد

انصافا من چنین پکیج از لورچ خریدم خدایشش راضی بودم تا حالا

نرده آکاردیونی صنایع کاوه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مرسی از راهنمایی که در خصوص این پکیج ارائه کردید

 

**** **** ********* ***** **** 
مطلب بی نهایت باحالی عه و  آرزو ی یه حال خوب
علی اکبر زکی زاده از یزد

سلام  خدماتش اصلا  خوب نیست  ۱۰ساعت خرابه ولی تعمیر کار نمیاد

دهقانی

باسلام.سال ۹۱ یکی از مدل های پکیج لورچ را خریدم.و تا الان که سال ۹۸ هستش.دستم بهش بنده مرتب خراب میشه.دوستان پیشنهاد میکنم نخرید که خیلی مزخرفه

 

محمدرضا

حیف از اون پولی که برای خرید لورچ دادیم واقعا آشغاله هر روز یه ایراد پیدا میکنه و خرج دستمون میزاره 

سلام پکیچ مدل لورچ است وارور e8دارد.چگونه ان را می توانیم برطرف کنیم

فروشگاه اینترنتی
عالی و بسیار سپاسگذار از اینکه راهنمایی خود را در خصوص پکیج ارائه نمودید
محمد
سلام و ممنون از وبلاگ مفیدتون.پکیج من لورچ ۲۸۰۰۰ هست چندتا سوال دارم.این کدهای p وA تو قسمت تنظیمات چی هستن چطوری میشه برنامش رو فهمید.پکیج من هر ۳۰ثانیه به ۳۰ ثانیه خاموش و روشن میشه و کسی هم از اون سر در نیاورد.از طرفی حداقل درجه اون روی ۵۰ هست در صورتی که تو دفترچه راهنما زده از ۴۰ شروع میشه اگر امکان داره راهنمایی بفرمایید
سعید
سلام پکیچ پر خرج و کاملا پر ایراد هستش
سعید
سلام پکیچ پر خرج و کاملا پر ایراد هستش
ارغنون
لورج آشغاله
محمدرضا
سلام دستگام ارورe1میده قفل شده هرکاری میکنم ریست نمیشه چیکار کنم
عزیز
عالی وبسیارمتشگرم
مولوی
باسلام
یعنی افتضاحتراز پکیج دیواری لورچ فقط خودش اصلا خوب نیست
نخرید دوستان 
خریدم پشیمان هستم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باسلام
علیرضا حدادی هستم
این وبسایت درابتدای شهریورسال94 باهدف ارایه جزوات و مقالات ونرم افزارهای کاربردی صنعت ساختمان ، تاسیسات وسیستم های تهویه مطبوع راه اندازی گردید

(دوستان ارجمند)
جواب تمام سوالات شما دراین سایت موجود است
فقط کافی است کمی وقت بگذارید و باجستجو در بین موضوعات و کلمات کلیدی به جواب مورد نظرتون برسید
به سوالات عیب یابی در تلگرام و بصورت تلفنی پاسخ داده نخواهد شد
لطفا سوالات خود را در سایت در قسمت جستجوی کلمات کلیدی و یا موضوعات سایت جستجو نمایید
دوستان بی ادبی که پیام های ... می گذارند باعث شده اند تا سایت یکسال بروز نشود
متاسفم که بعضی از افراد ذاتا طلب پدرشان را دارند
شما چه سودی به من رسوندی که فحاشی میکنی
اگر دین ندارید لااقل .....
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه