📈 تکنیک توله سگ در فروش


❗️ در فروشگاه‌های حیوانات خانگی در امریکا، وقتی که وارد می‌شوید توله سگ کوچکی به شما می‌دهند تا زمانی که در فروشگاه در حال بازدید هستید، همراه شما بوده و از آن مراقبت کنید. جالب آنکه در 70% مواقع، هنگام خروج که فرد باید توله سگ را تحویل دهد از این کار اجتناب می‌کند و معمولا همان توله سگ را خریداری می‌کند.

 ❇️ این تکنیک مناسبی برای متقاعد سازی افراد است . محصول را در معرض دید و در دسترس مشتری قرار دهید. بگذارید تجربۀ استفاده از آن را احساس کند و به آن وابسته شود،  وقتی انسان چیزی را احساس کند و با آن ارتباط برقرار کند حس مالکیت نسب به اون چیز بدست می آورد  و خرید می کند.

پارچه فروشی‌ها این کار را می‌کنند و کل طاقه را برای شما می‌آورند تا لمسشان کنید، موادی مثل کرم‌ها و نرم‌کننده‌ها را با اجازه خریدار، روی دستش امتحان کنید و یا قسمتی از محصول را به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار بدهید وقتی مشتری به استفاده از چیزی عادت کند آن را خریداری می‌کند. اجازه بدهید احساس استفاده از آن محصول را تجربه کند.

 📌 در حقیقت در این تکنیک شما باید بیندیشید که چگونه می‌توانید مشتری را به محصول یا خدمات خود وفادار کنید اجازه بدهید او لذت بودن در کنار شما و مجموعه شما را بچشد و از این ارتباط تصور و احساس خوبی پیدا کند. مثل پیتزایی که اگر یک قطعه از آن را بخورید بقیه آن را می‌خرید فکر کنید یک چشیدن ساده و یا یک تجربه کوچک از داشتن خدمات شما چیست؟ و این الگو را متناسب با کسب و کارتان در کسب و کار خودتان انطباق دهید و اجرا کنید.