لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت 

لوله کاروگیت ( به انگلیسی : CORRUGATED PIPE ) یکی از انواع لوله های پلی اتیلن دوجداره می باشد که دارای سطح خارجی اسپیرال (فنری یا مارپیچی) و سطح داخلی یکپارچه و صیقلی می باشد. مطالب مهم در خصوص لوله کاروگیت که به لوله پلی اتیلن فاضلابی نیز معروف است عبارتند از:

محاسبه مقاومت حلقوی مورد نیاز لوله کاروگیت

سایزبندی لوله کاروگیت

لیست قیمت لوله کاروگیت

کارخانه تولید لوله کاروگیت یا تولیدکننده لوله کاروگیت

موارد استفاده لوله کاروگیت ( لوله پلی اتیلن انتقال فاضلاب ، لوله انتقال انواع سیم های برق و مخابرات و … ، لوله انتقال ثقلی آب و … )

نحوه به حداقل رساندن هزینه حمل در لوله کاروگیت

. لوله کاروگیت

لوله دوجداره پلی اتیلن با همان لوله کاروگیت همانطور که در تصویر میبینید به لوله هایی گفته میشود که دارای دو جداره، یکی بیرونی با شکل ظاهری موج دار و یا به عبارتی حلقه حلقه و یکی لایه درونی لوله کاروگیت که دارای سطحی صاف میباشد که جهت عبور سیالات با ماهیتهای فاضلابی اسیدی و بازی و پس آبهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند لوله کاروگیت فشار بار داخلی ندارند یعنی سیال در حال عبور از داخل این لوله ها دارای فشار بار داخلی نیست و این لوله ها عملا به عنوان یک جوی زیر زمینی وظیفه انتقال سیالات مایع را به عهده دارند . لوله های کاروگیت دارای یک سطح بیرونی نیز میباشند که به صورت حلقه حلقه و دارای استحکام بالا یی میباشند و کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی اعم از بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل میشوند و علت این حلقه حلقه شدن سطح لوله به دلیل استحکام بخشی به لوله میباشد . لوله های کاروگیت در سه بخش فشاری دسته بندی میگردند . امروزه ما لوله های کاروگیت را به این صورت در دنیای خود و در روزمرگی در خیابان ها و کوچه ها میبینیم با داخلی زرد رنگ و سطح مقطعی به رنگ مشکی .

قیمت لوله کاروگیت

لوله کاروگیت بر اساس مقدار خاکی که قرار است تحمل کند (مقدار فشاری که می بایست توسط لوله کاروگیت به صورت ثقلی تحمل شود)، اندازه لوله کاروگیت و متراژی که توسط خریدار لوله کاروگیت سفارش گذاشته می شود دارای قیمت های متفاوتی است . هزینه حمل در قیمت لوله کاروگیت بسیار موثر است. در حالت کلی قیمت لوله کاروگیت از 12 هزارتومان در هر متر آغاز و تا 2 میلیون و 400 هزار تومان تا سایز 3000 میلی متر ادامه دارد. البته همان طور که عرض شد قیمت لوله کاروگیت بستگی به عوامل زیادی دارد .

سایزبندی لوله کاروگیت

لوله کاروگیت تولیدی نشاگستر دارای کامل ترین مجموعه در بحث سایزبندی می باشد. لوله کاروگیت که در بعضی محافل از آن به لوله فاضلاب پلی اتیلن یا لوله فاضلاب داخل زرد یاد می نمایند از سایز 4 اینچ آغاز و تا سایز 3000 میلیمتر معادل قطر دهنه 3 متر تولید می گردد.

سایزبندی لوله کاروگیت نشاگستر به شرح زیر است :

لوله کروگیت

1- لوله پلی اتیلن فاضلابی (لوله کاروگیت) با قطر داخلی 110 میلیمتر این سایز لوله کاروگیت به لوله کاروگیت 110 معروف است. در کشورهایی مثل ترکمنستان این سایز لوله کاروگیت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

2- لوله کاروگیت پلی اتیلن یا لوله فاضلاب پلی اتیلن با قطر داخلی 125 میلیمتر این سایز لوله کاروگیت در بازار فروش لوله کاروگیت به لوله کاروگیت 125 معروف است همچنین برخی از شرکت های تولید کننده لوله کاروگیت از این سایز لوله کاروگیت به لوله کاروگیت 5 اینچ یاد می نمایند.

3- لوله فاضلاب پلی اتیلن با قطر داخلی 160mm بدین معنی که قطر داخلی این سایز لوله کاروگیت 16 سانتی متر می باشد. لوله کاروگیت 160 یکی از پرمصرف ترین سایز در لوله کاروگیت می باشد. لوله کاروگیت 160 دارای مقاومت حلقوی 8 یا 16 یا 31.5 و یا 64 کیلو نیوتن در کارخانجات پایپ گستر قابل تولید است. این سایز لوله کاروگیت (لوله کاروگیت 160) بصورت کوپلر سرخود تولید و روانه بازار می شود. قیمت واشر لوله کاروگیت نیز بهنگام استعلام قیمت از کارشناسان قیمت از کارشناسان ما در قیمت پیشنهادی اعمال گردیده است.

4- لوله کاروگیت پلی اتیلنی با سایز 200 میلیمتر یا 8inch لوله کاروگیت 8 اینچ، یکی از پرمصرف ترین لوله های فاضلابی مورد استفاده در سطح ایران می باشد. فیمت لوله کاروگیت 200 نیز یکی از کلمات پر جستجو در ایران می باشد. قیمت لوله کاروگیت 200 می تواند از 12 هزار تومان آغاز و تا 31 هزار تومان ادامه یابد.

ضخامت بدنه لوله کاروگیت 200 میلیمتر بالغ بر 22 میلیمتر است که در دو طرف ضخامت بدنه لوله کاروگیت 200 معادل 44 میلیمتر خواهد شد پس قطر خارجی لوله کاروگیت 200 معادل 4.4 سانتیمتر می باشد. میزان خاکی که لوله کاروگیت 200 تحمل خواهد نمود تا 15 متر از تاج لوله کاروگیت می باشد. در این عمق لوله کاروگیت حتما می بایست 64 کیلونیوتن بر متر مربع مقاومت حلقوی داشته باشد. لازم به ذکر است که LONG TERM RING STIFNESS باید بیش از 64 کیلون نیوتن بر متر مربع باشد و نه مقاومت حلقوی کوتاه مدت لوله پلی اتیلن فاضلاب یا لوله کاروگیت .

طول لوله کاروگیت سایز 200 می تواند شاخه 3 متری، 6 متری و یا 12 متری باشد. با توجه به وزن لوله کاروگیت 200 که در حدود 2.7 کیلو می باشد امکان استفاده از شاخه 6 و 12 متری بیش از شاخه 3 متری لوله کاروگیت 200 خواهد بود.

5- لوله کاروگیت فاضلاب با قطر داخلی 250 میلیمتر و قطر خارجی 294 میلیمتر با تحمل بار ترافیک و خاک تا عمق های مختلف بسته به مقاومت حلقوی مورد نیاز، اعم از لوله کاروگیت 16 کیلونیوتن، لوله کاروگیت 31.5 کیلو نیوتن و لوله کاروگیت با مقاومت حلقوی 64 کیلونیوتن

لوله کاروگیت سایز 250 میلیمتر در شاخه 3، 6 و 12 متری بصورت کوپلر سر خود و کوپلر جدا تولید می گردد. ظرفیت تولید لوله کاروگیت پایپ گستر در خط تولید لوله کاروگیت 250 معادل 3 کیلومتر در روز می باشد.

نکته مهم اینکه بدلیل انحراف معیار خط تولید لوله کاروگیت در تولید لوله کاروگیت 250 میلیمتر قطر خارجی این لوله بعضا تا 300 میلیمتر نیز می رسد لذا دقت داشته باشید چنانچه می خواهید بصورت تلسکوپی لوله کاروگیت 250 را در لوله کاروگیت 300 و نه لوله کاروگیت 315 بارگیری نمائید امکان عدم بارگیری وجود خواهد داشت.

6- لوله کاروگیت با قطر داخلی 300 میلیمتر و قطر خارجی 349 میلیمتر با مقاومت مکانیکی 4کیلونیوتن بر مترمربع تا 63 کیلو نیوتن بر متر مربع. این لوله یکی از پرکاربردترین لوله های کاروگیت در سطح ایران و جهان است. لوله کاروگیت 300 میلیمتر با مقاومت مکانیکی 8 کیلونیوتن بیشتر در ساخت لوله غلاف اعم از لوله غلاف سیس برق در زیر زمین یا لوله غلاف فیبرنودر در مخابرات و یا … مورد استفاده قرار می گرد.

لوله کاروگیت 300 میلیمتر با مقاومت مکانیکی 16 کیلو نیوتن بر متر مربع در انتقال فاضلاب بصورت ثقلی با عمق دفن نهایتا 2 متر مورد استفاده قرار می گردد به شرط آنکه تردد ترافیک روی لوله کارگیت وجود نداشته باشد.

نهایتا آنکه لوله کاروگیت با مقاومت مکانیکی 31.5 کیلو نیوتن که بعنوان استاندارد در ایران و سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد در اغلب پروژه ها جهت انتقال آب بصورت ثقلی و یا شبکه جمع آوری فاضلاب در عمق دفن 1 تا 6 متر با ترافیک روی لوله و یا بدون ترافیک روی لوله کاروگیت مورد استفاده فراوان قرار میگیرد. لوله کاروگیت 63 کیلو نیوتن در سایز 300 میلیمتر نیز برای عمق دفن بیش از 6 متر مورد طراحی و تولید قرار می گیرد.

7- لوله کاروگیت با قطر داخلی 315 میلیمتر و قطر خارجی 360 میلیمتر : لوله کاروگیت سایز 315 یکی دیگر از سایزهای پرمصرف لوله های دوجداره پلی اتیلن است که با مقاومت مکانیکی 8 تا 63 کیلونیوتن بر مترمربع تولید می گردد. سرعت خط تولید لوله کاروگیا سایز 315 میلیمتر در روز معادل 2400 متر می باشد که در این زمینه این شرکت سرآمد تمامی شرکت های تولیدکننده لوله کاروگیت می باشد.

لوله کاروگیت 315 دارای مستربچ ایرانی و کره ای می تواند باشد که مستربچ کره ای بدلیل مقاومت بیشتر در مقابل اشعه یو وی و سطح صیقلی تر دارای قیمت بالاتری نسبت به لوله کاروگیت با با مستر بچ ایرانی خواهد بود .

لوله کاروگیت 315 با مقاومت مکانیکی 31.5 کیلو نیوتن بر متر مربع بدلیل تقاضای بالا همواره در انبار این شرکت موجود می باشد. یعنی شما در صورت سفارش لوله کاروگیت 315 میلیمتر به مقدار 4 کیلومتر می توانید بلافاصله نسبت به انجام تسویه حساب با قسمت مالی شرکت و ارائه آن به واحد ترخیص کالا مقدار 4 کیلومتر برای یکروز لوله کاروگیت سایز 315 میلیمتر دریافت نمائید.

ترکمنستان بدلیل نوع خاص طراحی انتقال فاضلاب و شبکه فاضلاب دارای بیشترین تقاضا در این سایز لوله کاروگیت می باشد. لوله کاروگیت 315 در سال 95 به مقدار 80 کیلومتر توسط این شرکت تولید و به شرکت های واسطه جهت انتقال به ترکمنستان تحویل گردید .

ضخامت بدنه لوله کاروگیت 315 با مقاومت مکانیکی 31.5 کیلو نیوتن بر متر مربع حدودا 23 میلیمتر است و تا عمق 6 متر از تاج لوله قابل دفن زیر خاک است .

8 – لوله کاروگیت با سایز داخلی 350 میلیمتر و قطر خارجی 410 میلیمتر : لوله کاروگیت 350 یکی از کم مصرف ترین انواع لوله کاروگیت می باشد که در کشور ایران صرفا برای شرکتهایی که درخواست انها بیش از 5 هزار متر است تولید می شود . در ترکمنستان این سایز لوله کاروگیت دارای درخواست بسیار زیادی است که این شرکت در چندین نوبت برای شرکت های ترکمنستانی پس از اخذ سفارش نسبتب هب تولید لوله کاروگیت 350 میلیمتر اقدام نموده است .

مواد اولیه این نوع لوله کاروگیت EX3 پتروشیمی امیرکبیر یا پتروشیمی اراک می باشد . گرید این مواد HDPE100 و HDPE80 می باشد . وزن لوله کاروگیت سایز 350 میلیمتر یا لوله کاروگیت 35 سانتی متر برای هر متر بسته به مقاومت مکانیکی مرود نیاز تغییر می نماید .  قیمت این سایز لوله کاروگیت نیز وابستگی کامل به مقاومت مکانیکی آن دارد . هر مقدار مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت پایین تر باشد وزن لوله کاروگیت کمتر و در نتیجه قیمت لوله کاروگیت پایین تر خواهد بود .

9 – لوله کاروگیت با سایز داخلی 400 میلیمتر (40 سانتیمتر) و قطر خارجی 468 میلیمتر : این سایز لوله کاروگیت (لوله کاروگیت 16 اینچ) بدلیل مصرف بالا در انتقال فاضلاب و استفاده بجای جوی آب دارای تقاضای بالایی می باشد . مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت 400 از 4 کیلونیوتن آغاز و تا 128 کیلونیوتن بر متر مربع ادامه دارد. قیمت لوله کاروگیت 400 نیز همچون انواع دیگر سایزهای لوله کاروگیت تابع میزان بار مرده ای است که روی لوله کاروگیت 400 خواهد آمد . ترکیب استفاده از گرانول و مواد اولیه EX3 نیز پارامتر مهمی در تعیین قیمت لوله کاروگیت 400 می باشد . می دانیم بطور استاندارد تا 10درصد می توان از مواد اولیه ضایعاتی که توسط خود کارخانه ضایعات شده باشد و نه ضایعات سایر کارخانه ها رو می توان در تولید لوله کاروگیت استفاده نمود . در هر صورت قیمت لوله کاروگیت 400 دارای رنج متفاوتی است که برای این منظور باید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید . لوله کاروگیت 400 بصورت کوپلر سر خود تولید می گردد و واشر نیز برای این نوع لوله کاروگیت بصورت پیش فرض تولید و در اختیاز مشتری لوله کاروگیت 400 قرار میگیرد . ضخامت بدنه لوله کاروگیت نیز بر اساس مقاومت مکانیکی بلند مدت تعیین میگردد و در حالت استاندارد ضخامت بدنه لوله کاروگیت 400 میلیمتر معادل 34 میلمتر می باشد .

میزان صادرات لوله کاروگیت 400 به خارج از کشور بقدری است که شرکت ما بر آن شده است تا نسبت به اخذ نمایندگی فروش در کشور ترکمنستان ، آذربایجان ، عراق و افغانستان اقدام نماید .

10 – لوله کاروگیت با سایز داخلی 500 میلیمتر (50 سانتیمتر) و قطر خارجی 572 میلیمتر : لوله کاروگیت 500 معروف به لوله کاروگیت 20 اینچ جزء اولین سایزهایی است که می تواند بصورت کاروگیت یا اسپیرال و یا کاروگیت – اسپیرال تولید گردد. لوله کاروگیت 500 میلیمتر می تواند با مقاومت مکانیکی 4 کیلو نیوتن بر متر مربع تا مقاومت مکانیکی 128 کیلونیوتن بر مترمربع تولید میگردد. لوله اسپیرال 500 نسبت به لوله کاروگیت 500 دارای کاربرد بیشتری می باشد ولی بدلیل قیمت مناسب لوله کاروگیت 500 نسبت به لوله اسپیرال 500 امروزه بیشتر از لوله کاروگیت 500 استفاده می شود. وزن لوله کاروگیت پارامتر مهمی در تعیین قیمت لوله کاروگیت 500 می باشد .

مواد اولیه مصرفی در لوله کاروگیت 500 تولیدی این شرکت اصولا از بهترین و مرغوب ترین مواد پتروشیمی شازند تهیه می گردد. خط تولید لوله کاروگیت 500 این شرکت بدلیل استفاده از چیلر و برج خنک کننده دارای کمترین انحراف معیار در قطر خارجی می باشد . اکثر شرکت هایی که لوله کاروگیت 500 در خواست می نمایند متوجه تفاوت لوله کاروگیت 500 با لوله اسپیرال 500 نمی باسند.قیمت لوله کاروگیت 500 و قیمت لوله اسپیرال 500 متفاوت است .

میزان خاکی که می تواند روی لوله کاروگیت 500 ریخته شود از 20 سانتیمتر در لوله کاروگیت 4 کیلونیوتن آغاز و تا 13 متر برای لوله کاروگیت 500 با مقاومت مکانیکی 128 کیلونیوتن ادامه دارد.

11 – لوله کاروگیت با سایز داخلی 600 میلیمتر (60 سانتیمتر) و قطر خارجی 681 میلیمتر

لوله کاروگیت 600 معروف به لوله کاروگیت 24 اینچ با ظاهری شیاردار و قسمت داخلی صاف با مستربچ به رنگ های زرد یا نارنجی و یا آبی و بعضا مشکی بصورت کوپلر سرخود و دارای واشر یا بدون کوپلر و بصورت کوپلر مجزا در شاخه های 6 و 12 متری و بندرت 3 متری در دو قالب اسپیرال و کاروگیت با قطر خارجی 681 میلیمتر در کارخانجات نشاگستر تولید و به بازار عرضه میگردد.

لوله کاروگیت 600 در مقاومت مکانیکی بلندمدت 8 کیلونیوتن تا 128 کیلونیوتن تولید می گردد. قیمت لوله کاروگیت 600 بسته به نوع متریالی که در تولید آن استفاده شده است، میزان خاکی که روی لوله کاروگیت 600 خواهد آمد ، وجود یا عدم وجود ترافیک روی لوله کاروگیت 600 ، کوپلردار بودن یا بدون کوپلر بودن لوله کاروگیت ، میزان استفاده از گرانول در تولید لوله کاروگیت 600 و اسپیرال یا کاروگیت بودن (نحوه تولید) می تواند دارای رنج قیمتی از 93000 تومان تا 180 هزار تومان داشته باشد.

از لوله کاروگیت 600 در جمع آوری و انتقال فاضلاب استفاده می شود. علت جداره صاف لوله کاروگیت 600 جلوگیری از ایجاد کلونی باکتری درون لوله کاروگیت و در حقیقت کاهش اصطکاک می باشد . بهنگام خرید لوله کاروگیت 600 و لوله کاروگیت 700 براحتی میتوان لوله های کاروگیت رو بصورت تلسکوپی درون هم قرار داد .

لوله کاروگیت 600 با مقاومت مکانیکی بیش از 64 کیلونیوتن تقریبا در یک سال حتی یک بار هم تقاضا ندارد لذا لوله کاروگیت 600 با RS=128 تقاضای سفارشی محسوب و دارای قیمت بسیار بالاتری به نسبت سایر رنج های لوله های کاروگیت 600 می باشد .

12 – لوله کاروگیت با سایز داخلی 800 میلیمتر ( 80 سانتیمتر ) و قطر خارجی 890 میلیمتر : لوله کاروگیت با سایز داخلی 800 و قطر خارجی 890 میلیمتر بصورت کوپلر و واشر سر خود . لوله کاروگیت 800 میلیمتر جزء پرمصرف ترین لوله های حال حاضر دنیا می باشد . مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت 800 از 4 کیلونیوتن شروع و تا 128 کیلونیوتن بر متر مربع می تواند باشد.

لوله کاروگیت 800 میلیمتر با رینگ استیفنس 4 کیلونیوتن بر متر مربع صرفا جهت تولید غلاف و و یا مخازن زیر زمینی با عمق دفن کمتر از 1 متر خاک مورد استفاده قرار می گیرد .  لوله کاروگیت 800 میلیمتر بصورت کوپلر و واشر سر خود با واشر و یا بدون کوپلر و واشر عرضه میگردد . لوله کاروگیت 800 میلیمتر جزء پرمصرف ترین لوله های انتقال فاضلاب شهری و شبکه های بزرگ زهکشی در حال حاضر دنیا می باشد . مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت 800 از 4 کیلونیوتن شروع و تا 128 کیلونیوتن بر متر مربع می تواند باشد.ضمنا از لوله کاروگیت 800 جهت ساخت منهول های شهری فاضلاب و منهول های دسترسی کابل های برق هم میتوان استفاده نمود.
لوله کاروگیت 800 میلیمتر با رینگ استیفنس 4 کیلونیوتن بر متر مربع صرفا جهت تولید غلاف و و یا مخازن زیر زمینی با عمق دفن کمتر از 1 متر خاک مورد استفاده قرار می گیرد .

13 – لوله کاروگیت با سایز داخلی 1000 میلیمتر (100 سانتیمتر) و قطر خارجی 1113 میلیمتر کوپلر سرخود و بدون کوپلر : لوله کاروگیت با قطر داخلی 1000 میلیمتر و قطر خارجی 1113 میلیمتر .

لوله کاروگیت 1000 دارای مقاومت حلقوی 4 کیلونیوتن تا 128 کیلونیوتن تولید میگردد. بیشترین مصرف لوله کاروگیت 1000 ، مقاومت حلقوی 31.5 کیلو نیوتن بر مترمربع می باشد و در وحله بعد لوله کاروگیت 1000 با مقاومت مکانیکی 16 کیلو نیوتن دارای تقاضای خرید بالایی می باشد .  لوله کاروگیت 1000 میلیمتر در شاخه های 6 متری عرضه میشود و برای شبکه های اصلی فاضلاب های شهری و پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و همچینین برای انتقال صقلی آب رودخانه ها و یا پل زیر جاده ها بکار میرود لوله کاروگیت 1000 میلیمتر همچنین برای منهول ها و یا دیواره چاه ها با مقاومت 31.5 کیلو نیوتن کاربری فراوانی دارد.
لوله کاروگیت 1000 دارای مقاومت حلقوی 4 کیلونیوتن تا 128 کیلونیوتن تولید میگردد. بیشترین مصرف لوله کاروگیت 1000 ، مقاومت حلقوی 31.5 کیلو نیوتن بر مترمربع می باشد و در گام بعدی لوله کاروگیت 1000 با مقاومت مکانیکی 16 کیلو نیوتن دارای تقاضای خرید بالایی می باشد .

14 – لوله کاروگیت با سایز داخلی 1200 میلیمتر (120 سانتیمتر) و قطر خارجی 1320 میلیمتر : لوله کاروگیت با قطر داخلی 1200 میلیمتر و قطر خارجی 1320 میلیمتر بصورت کوپلر سرخود و کوپلر و واشر جدا
لوله کاروگیت با قطر داخلی 1200 میلیمتر و قطر خارجی 1320 میلیمتر بصورت کوپلر سرخود و بدون کوپلر تولید میگردد بیشترین کاربردهای این سایز در مخزن سازی و تولید سپتیک تانک و چربیگیر های پلی اتیلن، در ساخت منهول های فاضلاب و شبکه اصلی جمع آوری فاضلاب بکار میرود .

15 – لوله کاروگیت با سایز داخلی 1400 میلیمتر (140 سانتیمتر) و قطر خارجی 1560 میلیمتر : لوله کاروگیت با قطر داخلی با قطر داخلی 1400 میلیمتر و قطر خارجی 1560 میلیمتر بصورت کوپلر سرخورد بدون واشر و بدون کوپلر که جهت ارتباط این نوع لوله باید از جوش اکستروژن استفاده نمود .

لوله کاروگیت با سایز داخلی 1400 میلیمتر ( 140 سانتیمتر ) و قطر خارجی 1560 میلیمتر در دو نوع کوپلر سرخود و بدون کوپلر تولید میشود این لوله ها با مقاومت حلقوی 16 و 31.5 کیلونیوتن بر متر مربع تولید میگردند از مقاومت های بالا در برابر بارهای وارده زیاد و از مقاومت های پایین در مخزن ها و منهول ها استفاده میشود.این لوله ها بهترین جایگزین لوله های بتنی در فاضلاب صنایع و جاهایی که مواد خورنده و اسیدی در فاضلاب وجود دارد هستند .

16 – لوله کاروگیت با سایز داخلی 1600 میلیمتر (160 سانتیمتر) و قطر خارجی 1800 میلیمتر : لوله کاروگیت با قطر داخلی 1600 میلیمتر و قطر بیرونی 1790 میلیمترکه در شاخه های 3 و 6 متری و بصورت کوپلر سرخود و بدون کوپلر با قابلیت اتصال جوش اکستروژن در مقاومت های 8 و 16 و 31.5 کیلونیوتن تولید میگردد. این لوله ها جهت استفاده درشبکه های اصلی فاضلاب ، منهول سازی ، مخزن سازی، انتقال آب رودخانه ها بصورت ثقلی و زیر جاده ها برای رد کردن آب مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت لوله کاروگیت 1600 با توجه به میزان خاکی که روی لوله کاروگیت می آید ، وجود یا عدم وجود بار ترافیک ، داشتن کوپلر و واشر یا عدم وجود کوپلر و واشر و نهایتا وزن لوله کاروگیت 1600 می تواند از 500 هزار تومان تا 1.5 میلیون تومان به ازای هر متر تغییر نماید. برای استعلام قیمت لوله کاروگیت 1600 با شماره های دفتر تماس بگیرید.

اتصال لوله کاروگیت سایز 1600 می تواند با کوپلر و یا از طریق جوش اکستروژن و در بعضی موارد الکتروفیوژن باشد.

 

دریافت
عنوان: دانلود فایل pdf لوله کارولیت

حجم: 561 کیلوبایت
توضیحات: دانلود رایگان